یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

راهنمای خرید صفحه کابینت کورین

۵ بازديد

انواع کابینت با صفحه هایی با مقاومت بالا در برابر لکه ها، خراش، سایش، نور خورشید و… می توانند تا سالها زیبایی خود را حفظ کرده و آشپزخانه را نو و مدرن نگه دارند. صفحه کابینت کورین، نمونه ای از این کابینت ها هستند که با ویژگی ها و دوام بالا می توانند انتخابی برتر برای خرید کابینت آشپزخانه باشد.

در این راهنمای خرید صفحه کابینت روکش کورین قصد داریم به بیان ویژگی ها و همچنین قیمت کابینت صفحه کورین بپردازیم. با ما همراه باشید.

 

   

 

آشنایی با صفحه کورین کابینت

کورین به کار رفته در صفحه کابینت کورین از نوعی پلیمر اکریلیک غیر متخلخل ساخته می شود. صفحه کابینت کورین، اولین بار 40 سال پیش معرفی شدند و از آن زمان به بعد به یکی از محبوب ترین متریال های مورد استفاده در آشپزخانه تبدیل شدند. امروزه نیز رنگ ها، الگوها و سبک های متنوعی از صفحه کابینت کورین با ویژگی های مثبتی که دارند محبوبیت خاصی پیدا کرده‌اند.

خصوصیات و ویژگی های صفحه کابینت کورین

ظاهر کلی صفحه کابینت کورین، صاف و سنگی شکل است. این سنگ ها در انواع رنگ ها و طرح های مختلف از سفید گرفته تا قرمز و آبی خالدار موجود است. رنگ و طرح در سنگ کورین در سراسر بافت آن موجود می باشد. این خصوصیت باعث می شود، طرح و ظاهر صفحه کابینت کورین در طول زمان و طی عوامل مختلف، حتی سایش و آسیب،  دچار تغییر چندانی نشود و نسبتا ثابت بماند. همچنین آسیب های جزئی را می توان با سنباده سبک به راحتی ترمیم کرد.

امروزه طرح های مدرن مختلفی از صفحه کابینت کورین وجود دارد. به عنوان مثال انواع صفحه کابینت کورین سینک دار؛ جنس این سینک ها از سنگ کورین بوده و جلوه ای مدرن و زیبا دارد. صفحه کابینت کورین دارای سطحی بسیار زیبا مانند سنگ کوارتزیت و مرمر  است. تنها کافی است، طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و از مراکز دکوراسیون داخلی درخواست کنید تا آن را برای شما آماده کنند.

بهتر است فرآیند آماده سازی و نصب کابینت های صفحه کورین را به افراد متخصص و کاربلد بسپارید. زیرا کوچکترین اشکال در طراحی و نصب سنگ ها ممکن است سبب آسیب و زیان هایی مانند: ترک و خراش، اشکال در آب بندی و درزگیری و… به آنها شود. برای دریافت مشاوره و راهنمایی برای خرید صفحه کابینت کورین می توانید با متخصصان فروشگاه دکوراسیون داخلی میزان دکور در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید : صفحه کابینت mdf

نکاتی در رابطه با مراقبت از صفحه کابینت کورین

نظافت و مراقبت از کابینت های صفحه کورین بسیار راحت است. با این حال، بسیاری از  افراد این کار را به درستی انجام نمی دهند. کابینت های صفحه کورین را باید روزانه با آب و پاک کننده مناسب تمیز کرده و سپس یه خوبی خشک کنید. صفحه کابینت کورین نباید برای مدت طولانی خیس بماند، زیرا باعث ایجاد لایه ای کدر روی آن شده و ظاهری ناخوشایند ایجاد می کند.

همچنین باید توجه داشته باشید که قبل از قرار دادن هر چیز داغی روی سنگ کابینت، حتما از پایه های حرارتی استفاده کنید.

صفحه کابینت کورین خاصیت ضد لک و ضد باکتریایی دارد. با این حال باید احتیاط کرده و برخی لکه ها مانند لکه گوجه فرنگی را به مدت طولانی رو سطح باقی نگذارید. همچنین لکه های روغن را به سرغت پاک کنید، زیرا لکه های چربی با گذشت زمان به سختی پاک می شوند، و ممکن است بر درخشش سطح کورین تاثیر بگذارند.

بیشتر بخوانید : تولید کننده صفحه کابینت ضد آب

قیمت صفحه کابینت کورین

صفحه کابینت کورین، قیمتی به صرفه تر از نمونه های سنگی دیگر دارد. اما اگر به دنبال نمونه های به صرفه هستید می توانید سایر گزینه ها مانند نمونه هایی چوبی یا پلاستیکی را  استفاده کنید. اما کیفیت کابینت های صفحه کورین ارزش سرمایه گذاری روی آنها را دارد.

قیمت صفحه کابینت کورین می تواند تحت تاثیر عواملی مانند طرح انتخابی، جنس و کیفیت، اندازه و سطح پوشش، سفارشی سازی و… متغیر باشد.

برای اطلاع دقیق از قیمت های صفحه کابینت کورین می توانید از مشاوران خبره فروشگاه دکوراسیون داخلی میزان دکور کمک بگیرید.

مزایا و معایب صفحه کابینت کورین

اگر قصد خرید صفحه کابینت کورین برای آشپزخانه خود دارید، بهتر است قبل از خرید اطلاعات کافی داشته و مزایا و معایب آن را بدانید و پس از آن بررسی کنید که برای سبک زندگی و آشپزخانه شما مناسب است یا خیر.

مزایای خرید صفحه کورین کابینت

صفحه کابینت کورین در انواع رنگ ها موجود است. این ویژگی می تواند به شما در هماهنگی رنگ ها در دکوراسیون کمک کند تا طرحی را انتخاب کنید که با فضای داخلی خانه  شما همخوانی و تناسب داشته باشد.

صفحه کابینت کورین نسبتا ضد لک است. وجود مواد غیر متخلخل در ترکیبات سنگ کورین از آن در برابر انواع کپک و باکتری محافظت کرده و از بروز لکه های دائمی جلوگیری می کند.

یکنواختی سطح و عدم وجود اتصالات محسوس، ظاهری زیبا و یکدست در سطح کابینت ایجاد می کند.

صفحه کابینت کورین، بادوام بوده و نگهداری آسانی دارد. همچنین مقاومت خوبی در برابر نور خورشید دارد و فرسوده نمی شود و صدمات وارده به این سنگ نیز به راحتی قابل  تعمیر است.

سنگ کورین با انعطاف پذیری بالا به هر شکلی در می آید. بنابراین کورین را می توانید به هر شکلی برای سطح کابینت سفارش دهید تا مطابق سفارش شما قالب ریزی شود.

کابینت های صفحه کورین طرح های زیباتر و مدرن تری دارند.

معایب خرید صفحه کابینت کورین

کابینت های صفحه کورین نسبتا گران هستند، اگر چه قیمت آنها از سنگ های با کیفیت مثل گرانیت و کوارتز کمتر بوده، اما نسبت به سایر نمونه ها قیمت بیشتری دارد.

صفحه کابینت کورین باید از حرارت مستقیم حفظ شود، زیرا ممکن است باعث بروز آسیب هایی به آن شود. و همچنین سنگ کورین نمی تواند گرمای زیاد را تحمل کرده و ممکن است در سطح آن فرورفتگی هایی ایجاد شود.

اگر قصد خرید صفحه کابینت کورین با طرح ها و رنگ های تیره را دارید، باید توجه داشته باشید که خراش های کوچک و سطحی در آن به راحتی قابل مشاهده اند.

صفحه کابینت کورین در واقع سطحی پلاستیکی دارد، این مورد شاید برای برخی افراد ایده آل نباشد و ترجیح می دهند از صفحات سنگی واقعی استفاده کنند.

صفحه کابینت کورین در مقایسه با نمونه های گرانیتی و… قیمت کمتری در هنگام فروش مجدد دارد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.