یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

راهنمای خرید صفحه کابینت کورین

۵ بازديد

انواع کابینت با صفحه هایی با مقاومت بالا در برابر لکه ها، خراش، سایش، نور خورشید و… می توانند تا سالها زیبایی خود را حفظ کرده و آشپزخانه را نو و مدرن نگه دارند. صفحه کابینت کورین، نمونه ای از این کابینت ها هستند که با ویژگی ها و دوام بالا می توانند انتخابی برتر برای خرید کابینت آشپزخانه باشد.

در این راهنمای خرید صفحه کابینت روکش کورین قصد داریم به بیان ویژگی ها و همچنین قیمت کابینت صفحه کورین بپردازیم. با ما همراه باشید.

 

   

 

انواع روکش صفحه کابینت

۱۰ بازديد

انواع روکش صفحه کابینت


شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که انواع صفحه کابینت چیست، تنوع رویه بر اساس جنس و متریال چگونه است و یا اصلا تنوع در بازار به چه شکل است ؟ هر جنس چه مزایا و معایبی دارد و سوالاتی از این دست.

در این مقاله از دکوتاپس با انواع روکش صفحه کابینت در این سلسه مقالات در تلاش هستیم تا عمده متریال های قابل استفاده به عنوان صفحه کابینت در بازار ایران را معرفی کنیم.

در مقاله قبل ( مقاله صفحه کابینت بر مبنای مغزی ) صفحه کابینت ام دی اف بر مبنای مغزی بررسی شد و در این مقاله در تلاش خواهیم بود تا به انواع روکش صفحه کابینت و رویه های صفحه کابینت ام دی اف رایج در بازار ایران بپردازیم.  هر کدام از روکش ها یک سری مزیت ها را به محصول نهایی اعمال میکنند و از آن پس شما هستید که با توجه به کاربری مورد نظر، بودجه و سلیقه باید انتخاب را انجام دهید.